Stackars rygg och blygdben...

God kväll. Idag har jag haft så ont i ryggen och blygdbenet.
Kunde knappt gå till bilen förut när älskling och jag skulle åka till kvantum.
Hemskt! fick böja mig framåt hela tiden och kunde knappt sätta mig i bilen.
Den här jävla foglossningen har gått mig över huvudet nu. Jag är så jäkla trött på de där skiten.

Iaf vi åkte vi kvantum/materialmännen och köpte äntligen en saccosäck :D

Så sköönt, dock så måste Jonzi sitta in den lite innan jag kan använda den haha.
I måndags när vi köpte barnvagnen handla vi på kvantum i vimmerby där de har typ som ett blomsterland kan man säga. Jag hitta en så jäkla fin och billig  växt!


119 kr kostade den. Billigt va ;D
Så de har varit de senaste köpen den här veckan. Lite kul med nytt tycker jag!
Tänkte faktiskt också bara lägga upp en bild på mina nya gardiner haha :D
Tycker de är så fina sååå!


Oj oj va jag fick fixa med de där gardinerna. Först fick jag skruva bort själva krokarna som stängerna hänger på.
Byta till ett par krokar som kunde ha 2 stångar. Sen hitta 1 stång till. kappan är egentligen 2 små kappor, för de skulle ju inte räcka med en. Aja haha nu har jag lagt upp lite bilder också :)

Förresten så tänkte jag ställa en fråga till er som är/varit gravida!
Blev ni täppt i näsan under graviditeten?

Jag håller på o bli galen haha, täppt hela tiden. Antingen är jag täppt eller så blir jag så TORR i näsan att jag knappt kan andas?

Aja, svara om ni vet... Ska kolla vidare på Lyxfällan nu.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Hejsan! Tack för att du är med och tävlar, men vinnaren dyker upp imorgon. Hur mår du ikväll? :D Kram

2010-01-13 @ 22:38:20
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

ohja, täppt i näsan var jag konstant under en period, slemhinnorna blir ju tjockare i hela kroppen typ så jag tror det har med det att göra...

2010-01-14 @ 11:51:51
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Tova

Usch då, hoppas foglossningen blir bättre!!



Själv hade jag ju skitont i benen ett tag runt v. 25-30 typ, men nu i v. 40 mår jag bättre än nånsin! Lite skumt hehe.



Ja, ska bli intressant att se vilken storlek boobsen hamnar på till slut - kan inte fatte att jag kommer amma om en vecka eller så, haha!

2010-01-14 @ 12:01:27
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Näe, verkar inte bli nåt idag på BF... några timmar kvar iofs men jag känner inte ett piss xD



Man är ju liksom inställd på att gå över tiden på nåt vis, men nu på dagen D är man ändå så otålig!! Haha. Och alla ringer och tror typ man ligger på BB och föder hehe. Får försöka locka ut bebben på nåt vis, kanske muta med lördagsgodis i framtiden ;)

2010-01-14 @ 23:36:07
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Bella

Vad kostade saccosäcken? :)

2010-01-15 @ 11:37:55
URL: http://agb.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag är täppt i näsan hela tiden, jättejobbigt >< Blir värre på natten, så vaknar flera ggr för jag inte kan andas med näsan :o :/

2010-01-17 @ 00:02:29
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0