00:00

prick kl 12, får bli en nattblogg ist haha.
Sitter och vilar efter kvällens kånkande och bärande.

Idag har vi varit på ONOFF, där köpte jag mig en liten sak...


Vad kan finnas i denna lilla "godispåse" ?
Seeecret! hihi...

Efter de drog vi till Willys och handla in lite mat, blöjor och våtservetter m.m.
Köpte även ersättning ifall något oväntat skulle ske. Jag tänker fortsätta helamma, så de är inte på tal om att börja med ersättning. Ska amma så länge jag bara kan.

När vi köper blöjor köper vi oftast en såndär box-libero 3.
Blir alltid billigare. Plus att jag hade fått hem rabattkuponger på libero PERFEKT ju!



Flyttat ut databordet från Leons rum nu ( sover inte där än ) och flytta in en bänk som han har några av sina gosedjur på. Levt i knappt 3 månader och har redan så många haha.

Det har jag pysslat med nu ikv, kånkat på möbler från förrådet också.
Jonzi ska köra saker till tippen imorn . Fick ta farväl av skinnsoffan som Virus trodde va hans nya toalett...
Suck... En jättefin skinnsoffa, som vi planerat att ha i vårt framtida hus.

Aja, nu sitter jag iaf och har ont som satan i magen, svettas och är törstig då vattnet smakar funky...
Japp ibland måste man få gnälla haha.

Ha en fortsatt trevlig natt!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0