45 grader i solen, 30 grader inne...

Fan va vaarmt de är! När ska vi få lite regn haha.
Torsdag: Var som sagt hos mormor o morfar på förmiddagen, åt lite våfflor. Sen åkte vi vidare till Ramones ( min kusin) för att hälsa på lite.

När vi kom dit sprang det barn ut o in hela tiden hihi. Det är ju så det ska va!
På vägen hem till mamma tycker jag det låter konstigt från bilen (?) Jag säger till Jonzi att stanna och jag kikar ut...
Punktering! Fan också, vad passande... En spik rakt in i däcket yippie.

Fick ringa Ramonas karl Pelle, han var så snäll och hjälpte oss. Så det får bli att lämna in däcket på lagning nästa vecka. Kom iaf till mamma efter allt strul, grillat bjöds de på där. Mums! tack mamma!! :D

Fredag: Drog och handlade lite, fixa lite hemma sen ringde Zandro och ville spela lite minigolf. Självklart va vi på!
Haha jag förlora inte för en gångs skull. Kom näst sist...

Sen nu ikv har jag målat naglarna lite.


Var ju inte direkt lätt att måla dit dedär "blommorna", fasen va svårt. Speciellt när jag skulle göra högerhanden.
Blev iaf ganska nöjd (?) Eller?



Den här glassen har jag gjort också. Den fick sin plats på plånkan. Vad tycker ni?
Verkligen hittat en ny hobby, ska öva så jag blir riktigt bra (?)




Leon har börjat greppa saker nu!



Han har börjat stoppa in saker i sin mun också.



Så söööt! Haha häromdan hade jag min hand på hans mage, han tog tag i den med båda sina händer och förde min hand till sin mun. Det var gott tyckte han. Så otroligt duktig han är min pojk!

Vi älskar dig Leon <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Adam & Alishas mamma

coolt, vad är det för "lera", det ser så blankt ut :)

2010-07-03 @ 16:45:12
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Adam & Alishas mamma

Va smart :)

Din son är jätte söt, hur gammal är han?

2010-07-04 @ 19:15:55
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0