Äta popcorn när man har ont i käften...

Bad move från min sida... Aja, ska ju till tandläkaren snart iaf.

Har inte orkat uppdatera varken igår eller idag, men nu fick jag lust.
Leon och Alexander har redan gått o lagt sig, de försvann rätt som det var och då låg de i sovrummet och sov båda 2.
Ett bad har de hunnit med också...


Igår när Älsk kom hem kom han med förslaget att åka och kolla på kläder, inte mig emot! :D
Jag testa 3 linnen men bestämde mig bara för en t-shirt istället.



Älskade färgen
på den här t-shirten! Alexander han köpte på sig massor, lite till Leons dop och så lite till på lördag då han ska på fest med jobbet. Så tack älskling för t-shirten! <3

Hade otäcka drömmar i söndags natt också, drömde att älskling dog! :( usch usch. Sen drömde jag att jag fick ett paket på posten ( fotoalbumet från fuji) vad tror ni hade kommit på posten när jag gick upp igår?
Jo paketet! :D En sann och bra dröm!



Såhär ser fotoalbumet ut, jättefin framsida jag valde eller hur?







Supernöjd! Har suttit med fotoalbumet i flera flera timmar. Tog nog 3 veckor innan jag va klar för att beställa de.
Så det tog sina tider, men det var det värt.
344 kr på fuji!

24 sidor är det, så det blev ett par bilder, säkert 90 bilder sammanlagt.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, lagat mat. Sen var Leons farfar och hans fru här på ett snabbesök.
Han lyckades tom få Leon att somna.
Imorn ska de på Alexanders farfars begravning :( Usch inte roligt att gå på begravningar, så ledsamt :(
Jag läste att det skulle spöregna imorn, gör mig inget men hade ju tänkt ta mig en promenad annars.

Nää nu ska jag nog också dra mig till sängs, hoppas jag slipper va vaken till 2 som jag va igår då jag inte kunde somna.




Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

sjukt fint fotoalbum. :)

sv: ahh jag vet faktiskt inte varför det sprids så mycket avund hära alltså :/

kramar.

2010-07-28 @ 09:45:14
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0