Boooored?

Lite uttråkad JA! Och vad gör man då?
Jo man letar efter något roligt på internet och bilder på tatueringar faller mig bra i smaken.
Valde att kolla efter lite roligare tatueringar.



Det kan väl inte se mer äkta ut eller? haha. Cool tatuering, men skulle jag vilja ha en likadan?
Nae skulle inte tro de.





Denhär diggar jag skarpt! Ganska otroligt att man kan få det att se så verkligt ut.
Nästan så det ser ut att göra ont när huden slits itu, eller?





Ser också väldigt äkta ut. Jag ryser av att bara titta på den. Hatar spindlar. Usch!
Undrar hur många som "gått på" den där tatueringen och trott att det är en riktig spindel.


Över till lite "knäppare" tatueringar.


Undrar hur många gånger jag har sett denhär tatueringen nu, den kommer alltid upp när man söker på tatueringar haha. Rätt coolt att killen gör en sån tatuering med tanke på armen.





Haha klockren! Eller hur?! Att människor verkligen gör såna tatueringar är ännu mer klockrent!
Tänker merhumor än utseende! Måste bjuda på sig själv eller vad säger ni?


Över till helt annat! Imorn ska vi ner med Leon till BVC och ge honom vaccinspruta :/ Usch vill inte!
Frågan är om jag ens kan titta på när de ger honom sprutan?
Han kommer säkert vara ledsen hela dagen och har vi mer otur kommer han säkert få feber också.
Min lilla plutt, stackars liten.

Okej nu har jag fördrivit tiden med ett inlägg, över till att ta en kalldusch innan läggdags.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0