Efter sol kommer regn? eller bara mer sol?

Aldrig längtat så mycket efter regn som jag gör nu. Jag står snart inte ut med värmen längre.
Den tar kål på mig. Puuh!

Idag har vi varit nere en sväng på stan. Jonzi klippte sig och jag tog mig en sväng runt i affärerna.
Köpte en dreggellapp till Leon. Sen åt vi Lunch på Sahara.
Jag åt panerad torsk, kokt potatis och romsås. Mmm gott.

Åkte förbi Leons farmor en sväng också. Alltid lika trevligt!
Sist åkte vi till kvantum, köpte lite mat m.m.

Nu sitter vi här i värmen med en massa fläktar på. Hjälper de?
Inte mkt...

Ska lägga upp lite bilder på mina nya saker jag gjort.









2 donuts och en cupcake. Just nu använder jag den rosa donuten som halsband och cupcaken i ett armband.
Älskar smycken! Dock så orkar jag nästan aldrig använda de :/

Nu ska jag lufta min kropp i fläkten.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jäkligt söta de blev tkr jag :) Allra helst eftersom att du inte gjort så många väl? Det är imponerande isf :)

2010-07-05 @ 18:32:41
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaså? Bra gjort ju :D

2010-07-05 @ 23:18:50
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Adam & Alishas mamma

ja och det går inte långsammare med tiden kan jag lova, den bara försvinner! :P

2010-07-06 @ 00:31:56
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Emma P

Duktig du är!! Jättesöta!

2010-07-06 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0