Fredag den 30e juli

Fixa iordning naglarna innan jag drog.





Syns inte så bra, men på andra bilden har jag en vit "sten" på varje nagel.

Hade skitkul igår! Helt lagom mängd öl/cider också.
Kom till Minna vid halv 8 och vi satte oss på hennes balkong ett tag.






HAHA!



Sen drog vi in och sjöng lite singstar som vi va så JÄVLA bra på!
Borde starta band kanske?



Satt en stund vid Minnas fina "bar" och kjolen jag har på mig är INTE så kort som den ser ut!
är en ganska lång vit jeanskjol.




Precis innan vi drog ner på stan, jag tog lite av Minnas läppstift haha. Jag passar verkligen inte i mörkt läppstift ser jag nu...



Här sitter vi på Simson ( en båt för er som inte vet). Blir alltid lite tråkigare så fort man kommer ner på krogen tycker jag. Jag föredrar hemmafester! Men det var trevligt på krogen också. Träffa Jouline också.

Sen ringde jag Jonzi så han fick komma och hämta mig. Leon hade varit snäll hela kvällen, dock så åt han inte så mycket sa Jonzi. Han gillar inte flaskan än...

Annars hade jag en SKITROLIG kväll! Va länge sen man va ute ensam.
Hade!



Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Kort kort hör till rocken ;) skäms inte det är cool.

2010-07-31 @ 20:44:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du en cupcake tatuerat på benet? :)

2010-08-02 @ 14:51:17
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0