Gamle Jörgen och Mats

Ikväll ska jag faktiskt ut och parta lite med Minna eftersom det är mc dagarna, och vi har ju varit ute på de varje år så :D
Älskling ska vara hemma med Leon och hade lite mysigt.

Ska bli så jäkla kul ikv! Ska ta det lugnt, men ska ändå ha kul.
Bästa är ju att jag och Minna ska vara själva, som på gamla goda tiden.

Förresten så var jag på system bolaget för FÖRSTA gången idag och vet ni vad?
Hon bad inte ens efter leg i kassan :( När man väl får köpa på systemet så frågar de inte efter leg VAFAN?
Haha. Köpte bara lite öl och cider ( breezer och smirnoff) gott!




Den här bilden är tagen för 3 år sen och det var samma dag som jag och Minna festa på mc dagarna.
Tyvärr så tog vi inga kort när vi festa :(

Nu ska jag diska efter maten och gosa lite med Leon innan jag ska iväg.
hade!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skitkort e du väl inte :P

Jag e 1.70 så jag e inte så mkt längre :P Vad har du för mål då?



Efter Nova så skulle jag ju gå ner allt o lite till, o det gjorde jag, nästan 10 kg extra försvann utan att jag gjorde ngt =) Men jag hade, o har alltid, det dumma målet "när jag blir nöjd" vilket jag aldrig blir..



Nu har jag gått upp ca 1.5 kg och det slår fel i huvudet på mig.. jag SKA inte väga så mkt, det sitter i mitt huvud att om vågen visar dom siffrorna så måste jag ner... Så akta dig..

2010-07-30 @ 16:55:17
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

jag har tänkt gånger 1000 .. kroppen läker fint mina tatueringar, dem läker fort också har jag märkt. skulle det vara något negativt skulle killen sagt det, jag litar på min tatuerare och dem som tycker annat up yours.

2010-07-30 @ 21:53:03
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0