Heldag på stan med Minna!

Åkte innan 12 och mötte upp Minna, vi drog ner på stan och tog en fika.
Gick till Café kannan och tog oss varsin tonfiskbaguett. Det va inte dumt ska jag säga er.

Satt där ett par timmar, supermysigt. Regna ju ute så kände ju inte för att gå på stan direkt.
När vi suttit där ett bra tag så bestämde vi oss för att dra vidare. Hamna på mc donalds haha.
Tog bara varsin dricka där, så vi utnyttja mest donken för mer snack.

Sen gick vi till bussen, den gick 18.15 så det blev en heldag på stan. Och Leon kunde inte va snällare.
Var tyst HELA dagen och bara varit gosig. Mammas prins.

Sen jag kom hem har jag bara gosat och tittat på tv. Väntar på att Jonzi ska komma hem från jobbet.
Gud va jag ÄLSKAR vädret! MYSIGT! Fast de kan ju sluta regna snart och komma lite sol?
Behaglig sol alltså. högst 25 grader.

Nää nu ska jag avrunda och hitta på nått, Leon ligger ju trots allt och sover.
hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0