Lite shopping

Shoppat lite idag, var nere en sväng på stan. Såg ju att jag fått in pengar på kontot!
Gick först in på Åhléns.

Gick till smink avdelningen först och köpte dehär.


En borste som är bra för långt hår, och jag tappar så jäkla mycket hår nu när jag ammar och den borsten jag hade innan drar ju med halva huvudet...

Testat den och är mycket nöjd.
110 kr på Åhléns.

Sen över till naglar som jag så mycket tycker om!



Blev 2 nya nagellack och ett decoration kit. Viva la Diva nagellacket är jag lite tveksam på, själva märket alltså.
Men får hoppas att det funkar, tyckte ju färgen var så fin och den färgen har jag tyvärr inte sett i annat märke.

Sen decorationkitet, lite kul att pyssla och göra sina naglar fina med.
80 kr på Åhléns.
Ni får nog se resultatet någon dag (:

Jonzi kom med lite barnkläder han tyckte vi skulle köpa in...



2 svarta bodys och 2 dreggellappar. Snygga också!

Så lite shopping hann vid med idag iaf, tyvärr så var ju smyckesaffären som jag skulle in i stängd :/ men de får bli i veckan ist.

Min lilla Leon är sååå duktig nu!



haha! Han har börjat sitta i sin stol nu, med en liten filt sitter han som ett smäck!



massa massa leksaker! Åh så kul!
Vet inte hur många gånger jag har fått plocka upp leksaker från golvet idag.
Såååå roligt att kasta ner sakerna på marken och se mamma plocka upp dem!

Nä nu måste jag tänka på refrängen haha. Joakim kommer nog sen och innan det ska jag plugga körkortsteori.
Jippie...




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack! :D Haha ja verkligen, dem lyser rätt starkt ute också, tar nog ett bra tag innan man vänjer sig.

2010-07-24 @ 19:26:43
URL: http://escalates.blogg.se/
Postat av: W-ung tvåbarnsmamma och fotograf.

vilken knubbis din lille ´är, hur gammal och vikt är han? :)

kramar

2010-07-25 @ 08:19:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Viva La Diva ska vara riktigt bra har jag läst :)

2010-07-25 @ 21:46:40
URL: http://molkan.se
Postat av: Sarah

Kan bara säga att Viva la divas röda nagellack sitter bättre än Loreals som är skit dyrt!

Kan också meddela, om du inte redan visste, att det numera är halva rea-priset på allt på Åhléns typ. Finns massa barnkläder kvar! :D Haha var inne senast idag och önskade att jag hade någon som kan ha typ strl 60 att köpa kläder till! :D Fick nöja mig med kalsonger och strumpor som också var halva rea-priset på. Så ett par kostar 12.50 just nu! :D

Och ett par kalsonger 25 kr istället för 99..

2010-08-01 @ 00:54:39
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0