Lördag stugan

Lördag: Gick upp vid 8 och packade resten som skulle med till stugan. Hämta upp Joakim och handla lite frukost.
Var framme i stugan vid halv 12 (?) och det var sjuukt varmt.

Joakim och Jonzi hade med sig sina luftgevär. Jonzi köpte sitt nu i veckan så det skulle bli kul att testa.



Haha Joakim och deras snygga skjutbana.

Det visar sig att jag har en dold talang av att skjuta med luftgäver. Förra året var jag också riktigt duktig ( om jag får skryta lite) Skulle tillomed säga att jag är lika duktig som grabbarna.



MIN SNYGGING!



Stackars Leon trivdes inte i värmen :/ Vart vi än var så blev han stekhet. Satt i skuggan och i stugan hela dagen med honom. På kvällen somna han direkt, utmattad av värmen. Tyckte så synd om honom.

Så idag ska vi mest vara inne för Leons skull. Vill ju inte att han ska bli sjuk.



Vi drog iaf o bada ( Inte jag & Leon ) en stund. Jag gick i lite med fötterna och oj va varmt de va!
Avundssjuk att jag inte kunde bada. Men de får bli nästa år.

När vi åkte tillbaka till stugan grilla vi, sköt lite mer med luftgevären. Sen drog vi hem vid 7 tiden.
Kom hem vid 9 och somna redan vid 11. Alla decka i sängen på en sekund haha.

Bara chill idag...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

det är kul att skjuta ;D jag har t.o.m. tävlat i att skjuta luftgevär när jag var mindre, haha. synd att du inte hade tid att ses nåt i veckan.

2010-07-04 @ 15:22:13
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

jo jag försöker tänka så positivd det går, men jag mår verkligen skit :( fan fan fan. Det går nog över så småningom, men tills dess är det jobbigt. Hur är allt med er?

2010-07-05 @ 07:52:58
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: okaaj, men du kan ju höra av dig då.

2010-07-05 @ 12:44:55
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0