Mer lera!

Passar på att skriva lite medans Leon ligger i babygymmet och stojjar.
Idag har jag gjort fler "lerskulpturer" blev 3 cupcakes till. Nu får det nog räcka med cupcakes, men jag kommer ju på nya idéer hela tiden.



Har ju lite mer lera nu :D







Som ni ser så har jag gjort om jordgubben lite, jag måla den faktiskt med vitt nagellack eftersom de vita kärnorna blev genomskinliga...

Så nu har jag 4 nya mobilsmycken, har dock aldrig använt mobilsmycken förut. Men man kan ju byta till o ha dem som halsband etc om man nu vill det.

Ge mig nya idéer tack!
Alltid kul att göra nått nytt.

Dagen har gått rätt segt, Sara fick förhinder så hon kunde inte komma. Ska ses nästa vecka ist.
Och det är ett par timmar kvar tills Jonzi slutar jobbet... Tråååkigt!
Får hitta på nått kul... ÄNTLIGEN har vädret vänt, idag regnar de :D Wiihu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0