Snälla värme, försvinn!

Åh denna sjuka värme, utomlandsvärme ju!
Har precis kommit hem från verkebäck och köpt lite godis, hihi.

Idag när Jonzi kom hem, drog vi ner på stan lite. Hitta knappt ingenting, och kände verkligen inte för att leta heller.
Så vi drog hem tidigt, både jag och Jonzi satt och "pula" lite med leran förut. Jag var väl lite mer seriös? haha.



Körsbär, ska ge den lite glans senare också.



Gjorde mobilen lite fin också, lite pärlor och ett mobilsmycke med en jordgubb.
Dock blev jag lite besviken på jordgubben, kärnorna var ju helt vita men efter att de varit i ugnen så blev de nästan genomskinliga :/ Finns ju såna där "hängen" till mobilsmycken att köpa. Köpte 5 st så jag kan byta och göra egna.

Över till Leon, han är helt frisk nu. Han hade ingen feber igår heller men idag är han sig lik igen.
Så skööönt. Sovit hela nätterna har han iaf gjort hela tiden.
Och nu kliar det som bara den i munnen på honom stackare :/



Biter HÅRT i ringen.



Och nu sover han såhär. Gullet min. Älskar honom MEST!

Imorgon ska jag träffa Sara, får se vad vi hittar på.
Uppdaterar säkert på kvällen.

Grattis mamma & pappa till era 25 år som gifta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0