Ur grounded!

Gör ett nattinlägg då jag ändå inte har nått att göra.
Har precis duschat och gjort mig fin.

Målat naglarna med det nya naglacket jag köpte häromdan, och jag blev jättenöjd.
Målade 2 ggr för bästa resultat hihi.



Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på dehär naglacket.
Näää då, jag tror jag kommer ha det länge.

Förresten så är Virus ( katten) ute fortfarande och han kommer inte när jag skriker. Suck...
Blir alltid orolig att något har hänt, jag har tillomed varit ute och gått en sväng för o se om han va där.
Ingen Virus där jag gick iaf. åååh! Lägger mig inte o sover förens han har kommit hem iaf, det är en sak som är säker.

Nä nu ska jag nog leta vidare efter nattkatten.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

det är jobbigt när katterna inte kommer in. min kan springa iväg och va borta en hel dag. så kommer han hem helt tuffsig och smutsig, haha.

2010-07-08 @ 13:28:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0