äntligen klar med storstädning

Puuuh, äntligen klar! Jag och älskling har varit sååå duktiga idag/kväll.
Storstädat hela lägenheten så nu är den ren och fin.

Tvättar sista maskinen nu, sen är allt KLARTT! Igår storhandla vi ju men de fanns ju knappt hälften av de vi skulle ha så vi fick göra storhandling del 2 idag. Så kylskåpet är fullt det också.

På tal om affärer. Idag när jag va och handla gick jag till mejeriet ( där mjölk m.m. är) med Leon i barnvagnen.
Då kommer en kärring fram och säger
" Du, du kan ju inte ta med bebisen dit förstår du väl? det är för kallt för honom."
jag svara inte ens för jag tyckte de va helt stört. För det första så låg han nerbäddad i vagnen, med mössa, filt och kläder. Vad tycker ni? skulle ni gjort samma sak?
Vad ska jag annars göra? lämna barnvagnen och bara gå???

Iaf, imorn kommer jag antagligen ha fullt upp. Ska först till körskolan och plugga lite teori sen till polisstationen och fixa ett leg. Sen ner på stan, kanske ska till banken. Sen åka och käka.



Bilder på leksakerna som Leon fick.


Så fina och söta. Han fick också massor av kläder som sagt.
De kläder han fick nu som han kan använda var 6 bodys, 3 hakklappar, 4 byxor, 6 par strumpor och 3 långärmader.
De är kanske en 3e del av de kläder han fick.



Finaste <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin K

aw , gullig bild på Leon :).. verkar vara ett litet charmtroll :)

2010-06-22 @ 10:54:48
Postat av: Sara

Vad söt han är! :)

Jag hade gjort som du, jag hade aldrig lämnat honom ensam och gått iväg och hämtat varor. Tanter tror ju att det mesta är livsfarligt och överreagerar. Det känns ju inte bra att lämna barnet ur sikte bland en massa okända människor direkt.

2010-06-23 @ 22:53:45
URL: http://escalates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0