k-k kinda busy!

Regnig måndag buhuhu. Alltid ska vädret passa på att vara dåligt då Jonzi är ledig.
Varit på bvc idag pga Leons navel. Den krånglar lite.
Sen drog vi runt lite på stan efter lite presenter, dock hitta vi inga så vi får göra ett nytt försök en annan dag.

Sen kom vi hem, där var mamma och adam (bror) och vänta på oss. Fick jättefina presenter! Ska visa er imorn tänkte jag :) Tack mamma! De har nämligen varit i prag så de köpte med sig lite presenter.



Älskar bilden. Nu ler han som bara den och lite skratt kommer ibland också. Åhh! kan inte sluta titta på honom.
Speciellt på mornarna är han glad då vi går upp. Jag smälteeer! <3
Han älskar när jag sjunger också, spelar ingen roll va de är. Passar bra med lady gaga låtar haha!

Nu står jag faktiskt och bloggar. Leon vill bli buren hela tiden så han får vara i bärselen. Och medans han sitter där och tittar på mig står jag upp och bloggar. Har satt upp datorn på en hylla som är i exakt höjd haha.

NU film, glass och mys!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaw, vilken fin bild på er båda :) Sött att han skrattar! :)

2010-06-07 @ 19:48:27
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, förstår det :) han är så söt så! :)

2010-06-07 @ 20:13:47
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0