Mvc, shopping och sol

Idag var jag på mvc för efterkontroll. Kolla vikten och blodtrycket sen prata vi bara lite.
Alla kilon som jag gick upp under graviditeten är borta, men lite till vill jag gärna gå ner.

Blodtrycket var också bra. När jag var där var det så många barnmorskor som ville hålla i Leon.
Det var ju farligt att ta med honom sa dem eftersom han är en sån charmör. De kunde ju itne koncentrera sig på jobbet. haha.

Efter de gick jag och Leon lite på stan. Leon fick sig lite kläder från Lindex.


Skjortan fick han testa när vi kom hem!


Uuuur gullig blev han i den eller hur?! :) Skjortan köpte jag så han kan ha på sig den på Hannas student och i midsommar. Lite finklädd iaf.

Bodysen jag köpte var i st 68 och likaså byxorna. Lika bra att köpa i den storleken nu.
Nu använder han visa 56 men mest 62.

Sen köpte jag mig en skjorta och ett skärp till. Alltid velat ha en skjorta men har aldrig hittat nån som passat.
Så skönt att ha en o amma i också!




Vad tycks? Jag är nöjd iaf.
När jag tagit bussen hem och gett Leon mat så var det dags att gå ut igen.
Tog vagnen till Coop och handla lite till lasagnen som jag ska göra sen.

Igår var mamma barnvakt det gick jättebra. Hon hade med sig maaasssooor med kläder och leksaker som Leon fått av mammas kompis. Ska lägga ut lite bilder på de nån dag. Så himla bra att få kläder!
Och av hans mormor o morfar fick han ett badlakan med shrek på hihi.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

otroligt fin och tjock är han =)



jaa eller hur! sånt där leker man inte med. jag ville tjuta men kevin skulle känna av det så höll mig.



kramisar.

2010-06-16 @ 20:30:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

ja ingens barn vill väl se sin mor slåss. :(

kramisar.

2010-06-17 @ 20:07:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0