Ny myshörna

Blev ett sent inlägg, men bättre sent än aldrig.
Har inte hunnit blogga förens nu faktiskt. Ända sen jag vakna i morse så har jag varit i full gång.

Börja med att plocka ut allt som fanns i bokhyllan, hur mkt kan man inte ha i en sån???
Sen plocka jag isär pallen i hallen, slängde ner den i förrådet. Garderoben i hallen blev flyttat till barnrummet.
Sen dammsög jag hallen innan bokhyllan skulle dit, Jonzi hjälpte mig då såklart .





Jag skruva bort klädhängarna och satt upp dem på andra sidan också. Handyman!
Så såhär blev det. Mycket nöjd. Så nu funkar inte bara bokhyllan som en bokhylla utan också som skohylla och förvaring till väskor och annat.

Sen tog jag tag i tvrummet. Först dammsuga och plocka undan, sen möblera.
Skruva bort lite saker där också.



Fel inställning på kameran men vem bryr sig. Såhär blev det alltså här. Mycket nöjd här också.
Det här är alltså en del av tvrummet, halva kan man säga. För de finns en hörnsoffa för er som vet också. Men tv då såklart.

Notera att jag gjort ALLT själv förutom att flytta bokhyllan då. När allt detta var klart tog jag tag i köksskåpen.
Torka ur, flytta, in med nya saker. Sen barnrummet, fixa garderoberna, byta gardiner, dammsuga och mycket annat småplock. Som ni ser har jag haft fullt upp. Nu sover lillen i sin säng och jag sitter här och tar det lugnt, äntligen.

Under tiden som jag gjort allt detta så har Leon antingen sovit eller suttit i bärselen. Jonzi åkte till jobbet kl 12 i morse och är inte hemma än så nån "barnvakt" har jag tyvärr inte haft haha.

Nu kommer han strax då blir det mys. Hade!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Hej har du sett att jag säljer två st japanska körsbärsblommetavlor:P? De påminner lite om den på bilden /Yoanna

2010-06-10 @ 23:07:14
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

tack :) vad mysigt ni fått det :)

kramar

2010-06-11 @ 12:09:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

oj stor kille! :O hur lyckas du få han så??

min dotter väger bara 5 . hur länge går det mellan amningarna?



kramar.

2010-06-11 @ 12:32:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Så mysigt ni har!!



Haha vad sjukt, dessa drömmar, det är lite leskigt när det faktiskt stämmer lite imed att jag var hos frissan! Allt bra med er? kramar

2010-06-11 @ 13:04:53
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: carolina

åh vilket mysigt vardagsrum! =) de tär så skönt att fixa och pyssla hemma, jag gör det ännu mer sen jag blev gravid :)

2010-06-11 @ 16:53:19
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0