på jakt...

Efter tatueringsidéer. Letar och letar, hittar massor av fint men inget som jag VERKLIGEN vill ha.
Vet ju exakt vad det är jag letar efter, kanske är därför det inte säger klick.

Nästa tatuering åker på i augusti, sen efter de vet jag inte. Ska försöka få en tid i sep eller okt också.
Blir ju så sugen, längtar redan efter nästa. Och att tidningarna skriver just nu att det är farligt att tatuera sig stör mig inte. Säg nått som inte är farligt? Nyss va de farligt att dricka fun light saft...

En tatuering som jag såå längtat efter får bli på höften/revbenen. Men den tatueringen åker inte på förens alla barn är födda haha. Så den lär ju dröjja ett tag till. Plus att jag räknar med att den kommer kosta 5-6000 kr. SPARA SPARA!

Idag har jag faktiskt bara segat, men det tycker jag jag är värd.
Har lagat mat och sett efter den lille plutten. Färgat håret har jag unnat mig också.
Syns inte så stor skillnad, va skönt att färga utäxten.

Jonzi stackaren mår inte bra, förkylning... Att man inte ska få va helt frisk en hel sommar.
Varje sommar har han verkligen blivit förkyld, undrar hur han lyckas ibland.

Imorn ska vi till min kusin och fira hennes student. känns sjukt att det redan var 1 år sen som jag tog studenten.
Kommer ihåg det som igår.
Och på söndag ska vi ha en liten klassträff. Grilla, umgås och leka lite hihi.

Nää nu ska jag fortsätta på min jakt efter tatueringar.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

men varför letar du efter idéer om du redan vet vad du vill tatuera? haha, då är det ju bara att be någon rita upp det :)

2010-06-15 @ 13:10:21
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0