Pausar

Pausar lite mellan städandet och bärandet på Leon.
Idag vill han bli buren hela tiden, så det är bärselen som gäller.
Jag har dock hunnit göra sjukt mkt tycker jag trots Leons gnäll.

Diskat, städat i köket, dammsugit hela lägenheten, tvättat, varit nere med soperna och torkat av bord/hyllor.
Tack Thess för att vi fick låna bärselen, utan den hade jag inte fått mkt gjort.

Så nu tar jag en paus som sagt, liite ont i ryggen efter bärandet. Nu ligger Leon i babysittern som jag vaggar med foten samtidigt som jag skriver.

Lite bilder:
( klicka på bilderna för större format)

Här är presenterna vi fick av mamma och pappa som de köpt i prag. Dock så köpte de Katten till Leon på flygplatsen tror jag för de stackars barnen i prag lekte tydligen inte med leksaker.
Fick 6 st äkta kristallglas /snapsglas. Jääättefina. Önskar bara jag hade ett vitrinskåp så man kunde ställa in alla glas vi har. ett ölglas med en budweiser fick vi också. Blev ju nästan sugen på att öppna den direkt.



Saccosäcken, Leons nya favoritplats. Dock så blir han ju så varm i den så han får bara ligga kortare stunder i den.
Nu är pausen slut, för nu ska jag fortsätta med städandet. Har lite möbleringsplaner, får se om de går egenom.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Äwiiis - mamma åt lille noel

oj de va en lite jobbig fråga, vet inte hur ja ska förklara lite krångligt allså:P

2010-06-09 @ 06:24:23
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

gud vad han är tjock och härlig. :)

hur gammal är han och vikt ? kramis

2010-06-11 @ 12:11:28
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0