torsdag den 24e juni

Skrev aldrig nått om torsdagen...
Vi åkte ut till Bondbacken ( badstrand) och chilla lite i solen.



Lite sommarklädd fick jag ju lov att vara en solig dag som denna.



Åh fina och härliga havet, dock så bada vi ju inte.




haha


Leon fick ligga i skuggan. Köpte solskyddskräm till honom som vi smörjde honom med för säkerhets skull.


Åh så myyys! <3



Pappa också.

Jätteskönt var det, få lite sol på sig iaf.

Idag har vi (hitills) varit på donken o tagit oss en glass, köpt en trimmer och annat behövligt till trädgården.
Sen kommer Leons farmor o hälsar på.

Igår tog jag o Leon oss ett bad i badkaret, han tyckte de va jättekul att plaska lite. for omkring som bara den.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag ska inte lägga mig i men vill bara säga att man ska inte smörja så små barn med solskyddsfaktor, kommer inte ihåg just nu varför, men sök på google .. ville bara säga de :)

2010-06-28 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0