ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG!

Grattis Alexander på din 24 årsdag! <3

Dock så jobbar han ju nu, men lite morgonfirande hann vi med!
Gick upp strax innan 9 för att fixa till lite innan han vakna.

Igår köpte jag 2 marsipangrodor ( typ prinsesstårta) på nilssons bageri, en stor bukett med skitfina blommor.
Så han blev "tagen på sängen" imorse haha. Jag kom in till honom med en stor bricka med både, presenter, blommor och gottigott gott! Okej kanske lite "gay" att ge sin pojkvän blommor (?) men de uppskattar de nog inerst inne.
Han sa iaf att han tyckte de va  jättefina. Så vi åt upp, sen låg vi i sängen och bara mös innan han var tvungen att gå upp för att jobba.



Ett halsband fick han av mig idag. Båda han har på sig är från mig, men det är halsbandet med "läderrem?" som han fick idag. Sjukt dyrt med sånna halsband, men de tyckte jag han va värd HAHA! Sen fick han ett skinnbälte också. Hade ju gärnat köpt fler saker, älskar ju att skämma bort sin partner lite. MEN de kostar!
Resten kommer i helgen, fast jag ska faktiskt göra tårtbottnen imorn.

Varken tårtan eller maten jag ska göra kommer säkert inte bli lyckat haha. Får se helt enkelt.


Haha ibland älskar jag min katt. Ligger verkligen sådär och sover också. Knas!
Nu är blöjorna uppackade på skötbordet också. Känns skönt. Allt är typ klart nu.
Vet faktiskt inte vad mer som ska fixas? Hmm nått ja glömt? De finns alltid nått man kommer på i efterhand.

Jaha, vad ska man göra idag då? Älskling jobbar ju ända till 22.15, så jag har en hel dag för mig själv.
Städat är de redan, tvättat också... Skulle haft bebisen här nu så man kunde ha gosat med henne/honom. Gå ut på en promenad. Men jag får hålla mig ett par veckor till, fast du är välkommen redan nu!

Nu drar jag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

grattis till honom :)

2010-03-26 @ 10:38:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0