Dålig rubrik!

Så dålig på rubriker...
Men en snabb uppdatering ska jag göra iaf.
Dagen börja med frukost, stekt ägg på macka och ett glas apelsinjuice.
Sen göra iordning mig innan promenaden med Minna. Vi möttes vid corner och drog oss ner mot stan.
Första gången på ungefär 4 månader som jag gått så långt. Och de känns i blygdbenet ikv kan jag ju säga :/

Väl nere på stan tog vi en "fika" på Mc donalds.


Tog som vanligt en sunday med chokladsmak. Gott gott...
På donken satt vi ungefär i 2 timmar eller nått, bara satt och snacka. Sen kom Minna på att hon inte skulle få nån mat i sig förens på kvällen ( kl var 2) för hon skulle på seans efter att vi hade "lekt" klart. Så vi bestämde oss för att hon skulle få sig lite i magen på Corner. Alltså vidare upp dit. Haha, satt där ungefär 1.5 timmar innan Jonzi kom o hämta mig.


Idag kände jag mig verkligen BLEK! Usch, vill få lite färg i ansiktet så man slipper gå runt som ett lik.
Här har ni nya färgen på håret också.


haha, Minna " ta kort på mig när jag "spelar" gitarr". Snygg bild de blev av de :D

Iaf. När Jonzi hämta mig bestämde vi oss för att åka till Kina och köpa med oss lite mat hem.
Stekta räkor och cashewnötter i wokade grönsaker blev de för mig! Mmm!
Man blir ju inte liiiite mätt på Kinamat eller? Gott är de ju iaf som tur är.

Sen när vi jäst lite i soffan så fick jag SÅÅÅHÄÄÄÄÄR ont i blygdbenet igen så Jonzi och jag tog oss ett bad för att de brukar kännas lite bättre då. Skönt var de iaf, nu ikv har jag ont igen, får hoppas att de går över lite tills imorn iaf.
Då ska vi till mvc igen. BM kommer ju trycka och ha sig då också, ajajaj. Men den "riktiga" smärtan kommer till sist haha. Och de är de inte långt kvar till heller. Nästan lite skrämmande hur kort tid de är kvar tills bebisen kommer om man tänker efter. 280 dagar har nu bara blivit 34 dagar :D

Nahe, nu får jag datanacke! Sov gott med er!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 35 <3

Tack så mycket!

Ja har inte så mycket mammakläder, bara den toppen tror jag och någon vanlig t-shirt, annars kan jag ha rätt mycket tunikor och så :)



oo ja det är ju nästan samtidigt, så spännade, hur mår du nu i slutet?

Kramar

2010-03-14 @ 22:13:42
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 36.

ahaaa okej.. tjorvigt. ja älskar tshirts men är dålig på att använda dom :P så för mig blire nog bra..

kanske man skulle köra på en sån då utan bygel första tiden å kanske efter 3 månader börja använda dom med bygel.. för nu har ja ju redan köpt dom jag har å sen så har ja ju endå tänkt amma ett halvår iallafall..



visst var det på lindex du hittade den? hittade då ingen sån där. kanske finns på internetsidan deras annars å beställa hem..

2010-03-14 @ 23:36:23
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha ja det förvånar mig inte om man slår dem i sömnen också. :)

helgen har varit jätte bra, mycket smärta och värk. nu händer det nog något! får se hur länge jag ska få gå med dess smärta.

själva då? kramisar.

2010-03-15 @ 10:46:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Mamma Wendela

Grattis till graviditeten :)

2010-03-15 @ 10:50:27
URL: http://mammawendela.blogg.se/
Postat av: yohanna

ingen som vill ha henne tyvärr... alla har redan katter lr så har dom ingen tid=/ och jag har allergi och så är hon sotis som bara den då hon e matte kär...

känns hemskt... men tyvärr så blir det nog så om jag inte hittar någon väldigt fort som kan ha henne...

2010-03-15 @ 13:10:26
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Mr.Mcdonalds

HAHAHA fan vad ni käkar på dönken :D



JonZi är allt en liten tjockis hehe



Fan vad kul att läsa om att allt går bra runt omkring graviditeten, längtar tills jag får se den lille när den nu planerar att komma ut :)



Smell ya later ;)

2010-03-15 @ 16:20:38
Postat av: MINNA

HAHAHAHAH MEN GUUUD SÅ JÄVLA FUL JAG ÄR PÅ BILDEN :D hoho

2010-03-15 @ 19:13:32
Postat av: Tova

Mm, fasen vad sugen jag blev på McDonalds mjuglass nu :P long time no see!

2010-03-15 @ 21:01:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0