Grattis till pojken!

Vem fick en liten bebis idag? Jo min kusin som jag träffa tidigare idag!
Grattis!

De roliga är ju att när jag träffa henne idag så fråga jag om de va på G och om hon kände nått osv.
Hennes svar va: Jag känner hela tiden, men de har jag gjort i en vecka nu. Tror inte bebisen planerar att komma än på ett par dagar.
Jag: Säg inte de! Bebisen kanske kommer redan idag!

Och som alltid när jag säger så, så blire så! De är sant. De är inte första gången!
Men Grattis en en gång till henne och Pelle som blivit föräldrar för 4e gången!

Iaf, idag har jag faktiskt haft fullt upp nästan hela dagen.
Först mvc och af (som sagt) sen lager 157 med tony.
Kom hem och gjorde iordning maten, sen kom älskling.
Åt mat, sen plugga jag körkortsteori! Massa massa.
Sen bara chillat framför tvn ! Bra dag!

Imorn blir det först körlektion, sen plugga på körskolan så jag slipper dedär jävla repetionerna nångång.
Ema hämtar mig, så vi drar ner till stan och ska möta Minna. Gå runt på stan o göra lite "ärenden".
Jag ska köpa den där amningsbhn, samt lite babyclothes! Och så ska jag köpa lite nödvändiga saker på apoteket till bebisen o mig själv.

En fika skulle vi ta på stan med, sen drar vi vidare hem till mig. Får se va för hyss vi gör då :)
Men de ser jag fram emot! :D

Nää nu ska jag dra till sängs!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

åh vad roligt! grattis till henne. :)



hehe nä riktigt förberedd kommer man nog aldrig vara, att möta sitt eviga barn är riktigt stort. :)

haha jaså, varför just v 39?

aw! vad skönt för dig. här är det lika dant som innan, gravid koma som kommer och går uh.

kramar.

2010-03-09 @ 07:30:26
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

det förstår jag!

dem kommer ju kunna leka med varandra när dem blir äldre. :)



ooh i see. det har du rätt i, det är ju skönast om man får allting fixat innan. man behöver nog den tiden som den ska bakas . :) vi är ännu inte klara med allt , vi räknade ju med att hon skulle komma i april faktiskt, nu vart det bara löjligt stressigt.



har du känt förvärkar någonting då?

kramar.

2010-03-09 @ 19:00:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0