Kladdkaksbak!

Idag har jag haft finbesök!
Mormor ringde imorse och fråga om hon och morfar fick komma med en fika. Självklart!
Så de kom för ca 1.5 tim sen med munkar, kaffe och en annan god kaka! :D Mumms!
Inte säger man nej till en sån start på dagen?

Nu har de åkt hem igen och jag inväntar nästa besök från mamma och pappa.
Men dem kommer nog inte än, mamma o pappa slutar jobba kl 1 sen skulle de ner till stan och betala deras resa ( fuskigt!) Så jag passar på att göra ett inlägg.

Igår var jag som sagt med Ema, vi möttes först upp på stan. Gick lite o kolla, sen drog vi hem till mig och baka kladdkaka! Va ju hur länge sen som helst jag baka över huvet taget! Så de va ju riktigt trevligt, gott också för den delen.


Ser gott ut vaaa?! Gott va de iaf. Dock så blev jag liite väl mätt, vi dela på de som blev över.
När Ema åkt så var de ju alltså en bit kvar, som tur va så har jag ju en godisgris till sambo som kunde hjälpa mig att äta upp resten. Annars hade jag väl dött av fetma. Haha.

Idag
händer de inte så mycket mer än besöket av mor och far. Hoppas på att få övningköra lite dock, har ju inte kört sen förra veckan på körskolan, så de är lika bra att hålla igång. Måste till körskolan och boka mer lektioner också. Sen får jag ju vänta ända tills ikv med matlagningen också. Seeegt.
Vad ska man laga? Idag är jag tom i huvudet, har ingen aning om vad jag ska laga.
Men sånt kommer jag väl på sen förhoppningsvis.

Aja, finns inte mer att skriva så jag drar!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla in min "nya" blogg!

2010-03-19 @ 21:26:01
URL: http://bella.nu
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

men vaaa?? det låter ju helt sjukt ju. vilken kommun är det du bor i??



ja, det kommer du få höra mycket av men det är bara att inte bry dig, det är ditt barn och du är mamman och gör vad som känns bäst!

kram

2010-03-20 @ 06:47:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0