Kvällsinlägg...

Jag passar på att göra ett kvällsinlägg medans älskling spelar lite tvspel.
Bebisen blev uppretad av älskling förut då han putta på magen och lös med lampa haha, så nu sparkar h*n som bara den!

Förut fick jag SÅÅÅÅ ont! Jag låg i soffan och rätt som de var så fick jag jätteont "där nere", kändes som en kniv!
Sen 10 sekunder senare igen. Usch va obehagligt de va! Va väl nån smärtsam sammandragning kanske?
Skönt va de då inte iaf.

Ikv var de ett program på tv4+ om barn som föddes i "fel" kropp, alltså t ex en kille som föddes som en pojke men som egentligen "ville" och kändes som om de va en tjej. Föräldrarna till pojken stötta honom till 100 % och såg de inte som ett stort problem utan acceptera honom för den "hon" var. Att HAN ville va en tjej. Han var kanske 7 år.
Vilken konstig grej egentligen, att man redan då känner att man föddes i fel kropp. Undrar hur många barn de är som EGENTLIGEN känner så? Coolt också att den pojkens föräldrar stötte honom, de är nog inte många föräldrar som skulle göra de, iaf inte i så tidig ålder. De flesta föräldrarna ignorerar nog de bara och tror att de är en fas som barnen går egenom. Vad hade ni gjort?

Aja, idag har jag iaf fått lite saker gjorda.
Först mvc, sen en runda på stan då jag passa på att kolla in presenter åt Älskling som snart fyller år.
Tog bussen hem och gjorde som vanligt iordning hemma lite. Jonzi sluta vid 3 idag.
Jag börja med maten för Jonzi somna i soffan haha. Jag gjorde faktiskt egen sprödbakad flunda med potatismos och remouladsås. De va skitgott faktiskt! Tom Jonzi tyckte de va gott som i vanliga fall inte är sådär jätteförtjust i fisk.
Sen diskade jag efter maten, gjorde en matlåda till jonzi så han kan äta på jobbet imorn.
Sen tog jag de faktiskt lugnt :)

Imorn jobbar han hela dagen till stängning så jag är ensam. Får bli nån snabbtillagad mat, sen skulle mor och far komma in med nyinköpta saker som är till bebisen :D ska bli kul!
Får se om jag kan få pappa att gå med på att jag får övningköra också...

Ojoj, nu tråkar jag ut er läsare, bäst jag drar!
Godnatt Ciao!


Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Den kanske börjat fixera sig, om du fick hugg och stickningar neråt.

ja vi får hålla tummrna för det vännen! :) oroa dig inte först barnmorskan gör det, är mitt råd.

haha men det är ju så himla gott, är helt såld på popcorn under graviditeten . :) ska faktiskt ta mig en skål nu haha.



var det idag som andra avenyn kom kl 21:00 som vanligt eller har dem bytt tid?



mitt sf mått för två veckor sedan var 32 om jag inte minns helt fel, måste kika på de när jag ska till mvc på fredag. :)

kramar.

2010-03-03 @ 08:22:01
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

då hade jag rätt. :) min bebis håller också på med det. får se när hon vill titta ut, kanske i slutet av mars :)



haha det gör du rätt i! :) man sitter ju som fastklistrad för det där programmet som aldrig har ett slut när man väl satt på det. då är det nog enklast att ha något framme som man bara kan sträcka sig efter. :)

kramar.

2010-03-03 @ 10:57:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Jag går in i vecka 36 :)

nå du är inte så långt ifrån mig, vilket datum har du?



jaså, så det är så pass alltså. vad tråkigt.

det har ju hållt på 3 år strax, kommer ju kännas tomt. minns att jag satt och kolla på det när jag väntade kevin. :)



kramar.

2010-03-03 @ 14:36:26
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0