Lite huvudvärk, men sol ute iaf!

Strålande väder, tyvärr är inte mitt huvud "strålande". Eller jo i håret kanske men inte inuti.
Har kännt att jag fått lite mer huvudvärk på senare tid, vad kan de bero på tro?
VARJE kväll har jag haft de, inte mkt ont men lite.

Aja, tisdag idag redan. Inget alls planerat idag bara vanliga "sysslor". Laga mat osv.
Tur att Jonzi bara jobbar till 3, slipper jag ju sitta hela dagen själv o glo. Dock så ska han ju på träning ikv.
Lyckost...

Inatt hade jag iaf en av de SJUKASTE drömmarna jag någonsin haft. Den va riktigt hemsk, vågar jag skriva om den ens? Jo de gör jag  nog...
Iaf, kommer inte riktigt ihåg huur drömmen börja, men ska försöka minnas så gott jag kan.

Jag sitter på jobbet jag jobba med i höstas ( älderomsorgen) . De va typ "möte" och en av tanterna blev skitarg så jag fick ta med henne till hennes rum. Nånting som jag behövde va slut så jag fick ta hissen ner till källaren.
Hissen fick fnatt och störta rakt ner i marken och jag slänger mig ut ur den när dörren öppnas.
VÄL nere i källaren är de 2 män och en kvinna ( inbrottstjuvar) som ser mig och SÅKLART kidnappar mig.
De tar mig till en plats långt ute i skogen där det tydligen ska ligga pengar nergrävda och de tror att jag vet vart de ligger?  Så de hotar mig och gud vet vad. Inte blir jag släppt direkt.

De letar och letar! De förstör allt runtom sig och blir galna. Jag försöker förklara för dem att jag inte har nått med pengarna att göra men de tror mig ju inte, de tror ist att jag gömt pengarna på ett väldigt SMART ställe.
(Snart kommer de sjuka) På platsen vi var på fanns hästar och de trodde att de hästarna ägdes av mig.
De trodde alltså att jag hade gömt pengarna i en av hästarna! De bestämmer sig för att SLAKTA en av hästarna och jag SKRIKER allt va jag bara kan och verkligen försöker säga att NEJ de är INTE mina hästar och jag är INTE inblandad i dehär. Låt hästen va!

De bara hånskrattar åt mig, tar tag i hästen och binder fast den mot ett träd. Jag får panik och håller så hårt över mina öron som jag bara kan! Jag HÖR hur hästen SKRIKER av smärta, de va verkligen såå hemskt. ( har själv hästar på riktigt ) Eftersom jag blundat hela tiden så möts jag av den hemskaste syn när jag väl öppnar ögonen.
Inälvor och tarmar överallt, men INGA pengar. JÄVLA IDIOTER skriker jag! Kommer inte riktigt ihåg men de går några timmar men inga pengar hittas. MEN jag ska sätta mig på en plaststol som fanns där. DÄR ligger ett kuvert och i finns pengarna. gissa hur mkt pengar de va?! 5000 kr! Herregud? Är de helt sjuka i huvudet. Har de slaktat en häst för 5 ynka tusen???

Jag gömmer pengarna och på nått sätt så lyckas jag rymma! jag springer hem och berätta allt. Ringer polisen...
Tyvärr så kommer jag inte ihåg mer av drömmen haha. Men de IDIOTERNA fick sitt straff! och jag fick 5000 kr. wow.

haha, undrar hur många de va som läste hela drömmen? kan inte varit många va? :D
Aja, nu ska jag iaf inte sitta här o skriva mer!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo jag läste hela, vilken sjuk dröm x)

Det va knäppt att den ändå hade en handling helt igenom, annars brukar det ju bara vara en massa konstiga saker som händer men det här var ju typ en novell, du kanske ska skriva den som bok? xD

2010-03-16 @ 19:12:09
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa precis!

Vi kan ju göra en film av det i sommar, Minna filmar xD

2010-03-16 @ 21:16:48
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha sjuk dröm! ;)

ja jag tror du kommer ha fel, men som tröst kan jag nog säga att jag iaf hade världens värkar haha. ;)

kramisar.

2010-03-17 @ 06:25:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: sandra-15 år & gravid!

Veckans blogg-tävling på gång! Vill du vara med och tävla? :)

2010-03-17 @ 08:41:51
URL: http://mammafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0