Snart är fredagen slut :(

Att de dagar man gillar bäst ska ta slut snabbast gör mig sur!
Men jag har ju iaf helgen kvar att se fram emot.

Idag åkte jag ju ner till stan för o träffa Ema och Minna. Drog runt lite och jag hitta lite presenter åt älskling.
Skönt att ha de gjort... Sen drog vi till Kina där Ema och Minna åt. Jag tog faktiskt en cola.
Sen drog vi hem till mig och bara snacka osådär. Kolla lite på tv osv.
När de drog hem börja jag och Jonzi med maten.

Laxfilé med potatis och kallsås till mig och fläskytterfilé till Jonzi. De va gött!
Nu till kvällen skulle vi ha ätit chips med dipp och choklad för mättnaden efter maten höll visst i sig så de får nog bli chips imorn ist. Vad man nu ska göra imorn? Har ni förslag? De har ju varit väldigt fint väder så man kanske inte ska ligga inne hela helgen. Får se om jag får med mig Alexander ut i kylan...
Vad ska ni göra i helgen? :)

Idag när jag var på stan så såg jag så mycket fina kläder till bebisen igen! vill ha vill ha!
Men jag SKA hålla mig tills bebisen kommit så man kan köpa lite mer könsrelaterade kläder. Kanske är roligare då.
Jag känner att jag kommer skämma bort bebisen med mycket kläder bara för att de är så roligt att köpa plus att allt är så gulligt!

Nää nu tråkar jag ut er! Kommer tillbaka när jag har mer intressant att berätta!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

det gör du rätt i :) Amma är jätte viktigt dem första månaderna för att få upp deras immunförsvar m.m

jag hel tids ammade i 2½ vecka sen ammade jag innan och ersättning till 3 månader, kevin har varit sjuk 4 gånger på över 1 år. :)



hehe nä, min vän ammar sin son som är 1 år och 2 månader. jag skulle dock inte göra det men dem flesta vill ju det.

kramar.

2010-03-06 @ 06:42:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha ja, det stämmer man sparar en del. :)

ja precis, det är nog gränsen för mig också. det är nog inte allt för härligt att amma någon med tänder som börjar bli stor. :)



igår var vi på bio och idag om mina verkar tillåter ska vi bege oss till svärföräldrarna. :)

nidå??

kramar.

2010-03-07 @ 06:11:45
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, den är ju det. Så himla söt :)

2010-03-07 @ 12:27:47
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0