Söndag som alla hatar!

Usch, är de nån som gillar söndagar? De är så fruktansvärt tråkiga!
Vad ska ni göra eller vad har ni gjort idag? Jag och Jonzi har varit pensionärer och spelat kort!

Ett tecken på att man har sjukt tråkigt? spela kort gör man typ om de är strömavbrott eller om man tältar eller liknande haha.
Aja, man får göra de bästa av situationen helt enkelt.

I helgen har vi inte gjort nått speciellt. Igår va vi ute lite, köpte pizza, kolla på tv.
Tog ett varmt bad på kvällen sen somna v i typ. De va nice. Skulle ju dock kunnat göra nått mer av kvällen men vi orkade helt enkelt inte.
Igår gick jag in i vecka 35 också, snabbt de går! Kusinen som också väntar barn nu har gått över en vecka idag så får hoppas att bebisen planerar att komma ut snart! Får hoppas jag slipper gå över, iaf för länge.

Veckans shema:

Måndag: Ner till mvc och mäta magen. Får hoppas att magen växt lite nu! Sen tvätta!
Tisdag: Körlektion, sen förhoppningsvis så kommer Ema och Minna. Jonzi är på möte i söderköping hela dagen.
Onsdag: Förhoppningsvis så köper vi in de allra sista till bebisen om Jonzi orkar efter gårdagens möte.
Torsdag: Körlektion, sen till mvc på sista föräldragruppen.
Fredag: Jonzi jobbar kväll så jag får väl sysselsätta mig med hemmafrugöra. Eller så kanske jag kan hitta nån att "leka" med.
Helgen: Eftersom Jonzi jobbar hela helgen så lär de inte bli nått speciellt. Kanske gör nått mysigt på kvällen då han är hemma. Annars så får jag göra som andra dagar. Städa, diska och laga mat haha.

Aja, de är ett ganska fullt shema i veckan som kommer iaf. Tyvärr så är de nästan bara tråkiga saker som finns med där. T ex körlektion osv. Blää inte roligt. Men som sagt så måste jag ju bli klar nångång.

Hoppas ni haft en bra helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Äwiiis gravid i v. 35

tjorvigt , ja ibland fungerar det inte ens å kommentera nånstans ! lite störande ibland.

åh haha, är grymt glad för att ja inte känner så.. visst saknar ja å längtar men det är inte speciellt jobbigt så ännu : p bara ont som fan i fogarna å lite tung i sängen osv, men det känns inte så hemskt endå:) men har ju bara gått upp 10 kg så det e ju inte så tokigt mkt jämfört med vad vissa andra får bära på sig vid den här tidpunkten i graviditeten.

2010-03-08 @ 09:58:18
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

jaa gud ja, det händer jätte mycket nu. :)

då tycker du som jag! :) men jag har som sagt ingen talan, hon är ju fullgången men tycker hon kan smälla på sig lite mer fett och så innan så hon blir starkare. :) vi vill gärna vara helt förberedda men nu kan allt hända.



det skulle faktiskt vara skönast att föda i ett förlossningsrum haha . :) hur går det för dig?

kramar.

2010-03-08 @ 10:42:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0