Sunny day!

Jag blir helt GLAD när jag ser solen stråla genom mina persienner när jag sover!
För då vet jag att de är en fin dag och på fina dagar ska man INTE klaga! :D

Jag vill så gärna ge mig ut och göra nått! Helst bara sitta i solen! Dock så jobbar ju gubben så att gå ut själv är de enda som finns att göra. Och de är inte så populärt... Men imorn ska jag och Minna leka, då ska vi sitta ute och ta en liten promenad. De ska bli skönt.

Idag går jag in i vecka 36! Wiiihuu! Bara 5 hela veckor kvar nu. Och de är inte förens nu som jag faktiskt uppskattar den tid jag har kvar innan jag blir mamma på riktigt! Måste liksom passa på att kunna sova när man vill, bara gå ut när man vill eller bara ägna tid till sin partner! De är saker man inte bara kan ta för givet sen, så JA passa på nu!

Annars hade jag ju faktiskt en dröm inatt om bebisen... Jag drömde att jag och Jonzi skulle hjälpa några att flytta, just DÅ går vattnet! shit! Jag var på undervåningen och jag skriker till Jonzi " JONZIIIIII VATTNET GICK PRECIIIIIS!"
Han tror mig inte?:O Han totalignorerar de och fortsätter flytta. Jag blev fly förbannad och skriker och skriker.
MEN KOM FÖR FAAAN! VATTNET HAR JU GÅTT! Han kommer inte...
ÅÅÅÅH! Va arg jag var i drömmen, jag kan tillomed känna ilskan just nu! Jag kommer inte riktigt ihåg hur de sluta, men jag kände aldrig några värkar eller så ( i drömmen) så jag tänkte bara att de kanske inte va vattnet som gått iaf...

Annars då? Vad är planerna för idag? Jag har inga som helst planer.
Förutom att vika in tvätten och laga mat. Men vad ska man laga? Hatar o komma på nått man ska äta.
Jaja, här bjuder jag på en bild.


Igår kolla jag på mitt löshår som jag köpte för ca 1 år sedan, skulle se hur långt de va till skillnad från mitt hår. De va ca 3 cm längre! De är ju ingenting! De va som då jag fattade hur mkt mitt hår har växt på bara ett år. NICE!
Nää nu ska jag vika tvätt! Ha en trevlig lördag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

haha! vilka skumma drömmar man drömmer som gravid.

helt otroligt faktiskt, brukar drömma liknande att pappan skiter i oss eller graviditeten och drar iväg och super m.m istället så jävla vansinnig man kan bli. ;p



ja, usch vilka människor det finns.

tycker det är riktigt uselt av personen man trodde sig stod oss nära.

kramar.

2010-03-13 @ 19:24:54
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 36

jo det är bygel i bhn, det är nämligen dom utan byglar ja försöker undvika, så himla tantiga ! :S Så nog blire att använda dom med byglar, så länge dom är sköna å allt går bra : ) tack iallafall.

2010-03-14 @ 20:47:34
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 36.

jo men de borde nog inte vara så vanligt kan ja tycka(pga bh:n...), annars borde dom ju inte tillverka sånna bhar :P

Men du vet ingen "mindre tantig" bh då kanske, som är utan byglar på något ställe?:)

2010-03-14 @ 21:22:25
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Äwiiis gravid i v. 36.

okej :) försökte hitta den då den faktist var riktigt fin.. men inte hitta ja den inte :S

min barnmorska har aldrig nämt något om det.. jaja : P

2010-03-14 @ 21:51:20
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0