Vecka 34

Veckorna rusar förbi och jag är redan inne i vecka 34 och om 3 dagar i vecka 35! omg!
Jag kom ju på att jag glömt att lägga ut bild på magen denna vecka men de kommer här.



Den ser så liten ut på bilderna men när jag kollar mig i spegeln är den inte så liten haha.
Den här veckan har jag varit sjuuukt törstig hela tiden. Bara dricker o dricker men de hjälper inte känns de som.
Igår hade jag fruktansvärda sura  uppstötningar också när jag skulle sova. Usch va jobbigt de är o ha de!
Annars så är de väl som vanligt, blir större o större.

Idag har jag inte gjort ett piss ren ut sagt, dagen har varit otroligt seg.
Har kollat lite på outsiders på kanal5 play. Haha gosh, som man säger " de finns folk till allt!". Först va de om män som utsatte sitt kön för "olika" saker. En kille hade en massa piercings och tatueringar. Några andra gjorde uppträdanden på stora scener då de gjorde "konster" med sitt kön. Sjukt eller hur.

Och sist men INTE minst så var de en kille som höll på med "ball busting" där de blir fastkedjade kan man säga så ska en kvinna (dominerande) sparka hårt i skrevet på honom. Inga utav dehär killarna såg detta som sexuellt utan bara som en "hobby" typ. Ah helt sjukt, såg inte ens klart programet för de va liiite för mkt.
Nu undrar ni säkert va de är för sjuka saker jag kollar på, men de va ju faktiskt bara outsiders HAHA.

Nu väntar jag på besök från mor och far, undrar om de kommer eller inte?
Har inte pratat med dem idag, men eftersom de inte sagt nått annat så borde de dyka upp.
Sen ikv är de Andra avenyn igen som haft uppehåll pga OS, så de får jag inte missa.

Hörs kanske senare, eller så hörs vi imorn!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Amen vilken gullig liten mage alltså, du har ju sådan tur du ! :)

man kan ju säga att vi som är små i kroppen aldrig blir sådär stora och runda som dem flesta blir så vi ska bara vara glada, MEN då kommer vi till detta, Det känns mer en vad det syns egentligen. =)

vi som inte har såna "jätte" magar har svårt att förstå att våra barn legat där inne, men allting beror ju helt enkelt på hur barnet ligger. :) grabben låg väldigt långt bak mot ryggen och det verkar ju din också göra :)



jajamän! från allra första början, men då var dem inte så intressanta, det hände inte så mycket, men nu börjar det hända mer spännande upplevelser som man inte kan slita sig ifrån. :)



Dottern är beräknad till 7:e april, sen gav dem mig ett annat datum 12:e april om hon inte skulle komma den 7:e , lite komplicerat.

kramar.

2010-03-03 @ 19:18:40
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag har oxå vart sjukt törstig på sista tiden.. helt skumt haha :o

var glad att du har en så pass liten mage, jag får höra kommentarer som "va tjock du är" hela tiden, haha.. :P

2010-03-03 @ 19:36:02
URL: http://alexxlundin.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

jaa, vi har fruktansvärt tur :)

tänk och träna bort allting man lagt på sig, nää fy jag föredrar att allt försvinner direkt när man fött. :)



ja det är lite konstigt det där. men som sagt vi har ingen talan om när dem ska ut. :)

kramar.

2010-03-04 @ 09:53:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

skulle du gå över tiden så ska du ju veta att det är så vanligt med förstföderskor !



hehe jaså, vad vägde du innan?

träna på gym är något jag brinner för i vanligt fall, den första tiden kommer nog vara lite svår eftersom barnet är så pass litet men när den blir 2-3 månader så kan man ju börja smått. :)



kram.

2010-03-04 @ 11:38:33
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0