Åska på g

Jag känner i luften att det är åska på g. Var nyss ute och cyklade lite, när jag börja cykla var det skinande sol men när jag kom hem var det mullet. Mysigt med åska ibland men nu vill jag ju faktiskt bara ha sol och värme.

Leon var hemma med sin pappa medans jag fick ta mig en tur med cykeln, har sån jäkla träningsvärk i benen idag sen träningen igår, så de kändes i benen när jag cykla kan jag ju säga. Men det är de som är meningen med träning, att det ska kännas! Då vet man iaf att man tränat.

Idag blir det tacos, Jonzis önskemål. Inte säger jag nej heller.

Nu ligger Leon i babygymmet och kikar, fast han kikar mest på mig som sitter precis brevid.
Inatt bestämde han sig för att vara klarvaken kl 4... Suck... Jag var såklart sjukt trött och ville bara sova, men ist fick jag vagga Leon. Han somna dock inte ändå, men skönt tyckte han nog det var. Han somna ungefär 1.5 tim senare, en timme senare vakna han för mat. Haha ja så är det att ha barn. Dock så har han varit så flera nätter i rad så jag hoppas det "går över". Får ju inte bli en rutin att va klarvaken kl 4 varje natt haha.

Nu ska jag nog börja med maten för jag är redan hungrig.
Här kommer lite bilder på blommorna som jag köpte igår.

Blomman i den gröna krukan är en solros, som förhoppningsvis klarar sommaren :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ramona

hej svejs hoppas han inte vaknar den tiden varje natt inte roligt :) Ha det bra och ge Leon en kram från mig

2010-05-24 @ 16:01:41
Postat av: bella

Jag vill med ha blommor, frågan är om dom överlever! Nu är jag nyfiken, hur bor ni? Lägenhet/radhus? :p

2010-05-24 @ 17:09:51
URL: http://bella.nu
Postat av: Tova

Usch, visst är det jobbigt att inte få sova...

Men det går ju verkligen i perioder det där, jag tycker det var jobbigast de första två månaderna men nu sover han skitbra om nätterna :)

Går det bra med amning och så eller?

Kram

2010-05-25 @ 10:47:16
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0