Bad update

Fint väder idag med vad glad jag blir! :D
Hinner bara med ett kort inlägg för vi ska strax iväg. Kanske blir en snabbis ner på stan, sen ska vi till Jonzis bror och hans sambo. Inte ska man sitta inne en sånhär dag iaf!

Igår måla jag staketet igen eftersom det va så fint väder 30 grader!
Försökte va ute så mycket som möjligt, Leon fick ligga i barnvagnen som fick stå i skuggan.
Idag satt jag på Leon en tunnare body så han inte blir lika svettig som sist stackaren.

Igår blev Leon jätteledsen, vet inte varför. Han grät konstant i 10 minuter så det var inte så länge som tur va, men just då trodde jag att han skulle gråta hela kvällen/natten. Jag blev så ledsen att jag nästan börja gråta jag med.
Gjorde ont i mammahjärtat när han grät :/ Men sen dess har han varit glad!



Mor och Son <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0