Besök och en massa kläder :D

Nu har precis mormor ( min mormor ) och min kusin med hennes söööta bebis åkt hem!
Det var väldigt trevligt, blev lite fika som mormor hade med sig och träffa lille Albin som är 5 veckor äldre än Leon.
Mycket som händer på 5 veckor tycker jag om man jämför med Leon hihi.

Fick en massa fina kläder som Albin inte kunde ha heller. Jättetacksam! Inte tackar man nej till kläder heller.
Fick en overall, 4 par byxor, 6 bodys, 2 långärmader med dragkedja och 2 pyjamaser.





älskaaaar den här bodyn! Så jäkla tuff! Tack så mycket för kläderna Ramona!



Mormor med Albin i famnen också, så söt. Han verka gilla min takfläkt för han titta på den hela tiden haha.
Nu sitter jag och gör ingenting. Leon har fått mat och ny blöja... Och nu sover han så sött. Stönar och snarkar gör han också haha. Nu inväntas Jonzi som slutar jobbet kl 3. Blir matlagning, sen kommer som sagt Mamma, faster och kusin.


Igår när vi skulle sova ville inte Leon ALLS ligga själv i sin spjälsäng. Så fort han somnat i min famn och jag la honom i spjälsängen så vakna han och grät. Så han fick sova hos mig i sängen hela natten. Han sov så skönt då, så jag ångrar inte att han fick sova hos mig inatt.

Imorse när jag gick på toa, lätt jag sovrumsdörren vara öppen ( brukar sova med stängd pga katten) så Virus måste ha smygit in medans jag va på toa. Gick och la mig igen, sen när jag vakna 2 timmar senare så låg Virus brevid mig och Leon, såå mysigt hihi.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: janni - nybliven mamma <3

Emilia sover också med oss i sängen, hon sover hela nätterna nu, eller från 12 till 7-8 på morgonen! så skönt! på dagarna äter hon med ca 4 timmars mellanrum!! Själv då? kramar

2010-05-19 @ 10:50:38
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0