Bvc och aldrig mera buss!

Nästan precis hemkommen från stan. Har varit nere på bvc, sen efter de träffat Tony.
Kan ju börja med bvc.

Var ju läkarbesök! Lite nervigt men allt var som det skulle så det var ju inget att vara orolig för.
Vikt: 5100 gram. På 2 veckor har han gått upp 810 gram! Mammas lille tjockis.
Längd: 56 cm. 3 cm på 2 veckor.
Jag gissa på att han skulle väga 4820 gram och då drog jag till! Men så vägde han ännu mer.
Helt otroligt hur mkt han väger nu och jag är såå glad. Nu ligger han i barnvagnen och sover.

Efter bvc drog jag till västerport för jag skulle möta upp Tony. Han var lite sen så jag passa på att sticka in på Lindex och fynda lite.


Denna somriga sjal fick de bli. Älskar färgen. Så det kommer nog bli fint med nått vitt linne till i sommar.
Är inte nån direkt sjalmänniska, men ibland är de kul att accessorera sig lite haha.

Till slut kom Tony och vi drog till Donken, jag tog en liten läsk och han en cheeseburgare.
Satt och informera varandra om vad som hänt den senaste månaden eftersom de va så länge sen vi sågs.
Mycket trevligt (: Sen drog vi till bussen som jag skulle åka med hem, vilket jag ångrar nu...

När jag skulle gå på bussen med barnvagnen kom inte ens busschaffören och hjälpte mig, men som tur var så hann jag be Tony att lyfta den. SJÄLVKLART så var jag inte den enda som behövde utrymmet på barnvagnsplatsen. Nää utan 2 tjuriga gamlingar skulle ju ha sina jävla rullatorer där. Så vi fick stå där och hålla på för att få plats. Stackars Leon som låg i vagnen. Sen när jag skulle gå av så stod ju de där rullatorerna i vägen... Suck... Fick iaf hjälp den här gången och jag kom ut till slut. Stöigaste var väl att de jävla gamlingarna var hur otrevliga som helst. Tycker om äldre personer annars men idag ville jag inget annat än att skrika åt dem haha... Slutpratat om de...

Igår kom mamma, faster och kusin på kvällen som bestämt och det var ju hur trevligt som helst.
Fikade, pratade och de fick mysa lite med Leon. Leon fick även 2 jättesöta pyjamaser av dem.


Fick dem 2 som är längt ut till vänster. Sen har vi fått lite mer kläder som jag inte lagt upp tidigare.
2 bodys längst ut till höger av Minna. De blå kläderna av mamma och den andra pyjamasen högst upp av maria.
Alltid välkommet med presenter till min lilla Leon.
(klicka för större format)
Trycket på pyjamasen vi fick av Monika och Michaela. Älskar grodor hihi.

Nä nu ska jag faktiskt förbränna lite fett!
Ska göra mina magövningar och kanske tillomed tar fram vikterna.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ramona

hej jag sa att han var tung han väger snart lika mkt som Albin ju :) Haha ingen bra dag att åka buss på stackars er. Ha det bra och ge Leon en en kram från mig :)

2010-05-19 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0