Den här veckan har gått... segt...

Ja den här veckan tycker jag har gått segt. Kanske för att jag varit så trött och inte orkat göra nånting.
Men nästa vecka ska jag allt hitta på lite saker.

Imorn ska vi åka till kalmar, först in till stan och shoppa lite. Sen vidare till IKEA, får se om vi kanske hittar nånting roligt. Sen på kvällen hoppas jag på mys, med lite gott.
På söndag ska vi storhandla, får se om mamma och pappa hade tid att vara barnvakt medans vi handlar.
Mors dag på söndag också :D
Sen skulle det kanske behövas lite städning? Städar ju dock varje dag haha. Just nu tvättar jag för fullt.

Kvällen igår blev som jag befarade, Leon SKREK när han skulle ha mat mellan kl 7-9. Han tjöt inte i 2 timmar men de kom under 2 timmar eller vad man säger. Thess sa att han kanske kommit i en utvecklingsfas, vem vet? På ett sätt hoppas jag på det, för då går de ju iaf över. Konstiga är ju att han skriker inte alls efter klockan 9 ? Då är han hur snäll som helst.

Inatt var han lite gnällig, men jag har iaf sovit. Tummen upp på de. Klockan 7 imorse skulle vi gå upp tyckte Leon.
Tills vi la oss i soffan i tvrummet som igår, då han somna direkt haha. Han är bara för söt.

Idag kom resten av korten jag beställt, ska kolla in lite ramar imorn när vi åker till kalmar.
Resten av dagen idag vet jag inte vad jag ska göra. Vädret lurar hela tiden, sol, mullet, sol, mullet...
aja, fortsätta med tvätten...


Ciao!



Kommentarer
Postat av: Tova

Låter ju som att det kanske är en sorts utvecklingsfas, Elliot hade massor av sådana i början... men nu är han verkligen en jätteharmonisk kille, man glömmer så fort hur jobbigt det var i början!

Och ja, visst är det skoj sen när pappan också kan vara med och mata, just nu är min sambo lite avundsjuk på mig som får alla "mysiga amningsstunder", hihi :)

2010-05-28 @ 14:26:54
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0