Fiskbajs

Jag är bra på rubriker jag vet... Men det var faktiskt Jonzi som kom med förslaget fiskbajs.
Funderar faktiskt på att ta bort bloggen och sluta skriva. Visst folk läser den, men känns inte som om jag skriver om nått intressant eller roligt då ingen kommenterar. Får bli att tänka på den saken...

Jaha annars då? Vad har jag gjort idag?
Eftersom Jonzi var ledig passa vi på att göra iordning på uteplatsen. Jag "måla" staketet med oljefärg för att få det att se lite fräshare ut. Jonzi sådde gräs och hade på ny jord. Fixa till lite småskit också.
Sen har jag städat, diskat, tvättat och duschat. Lagat mat har jag hunnit göra också.
Leon fick sitt bad också förut, tillsammans med pappa i badkaret.

Imorn kommer vi få mkt besök. Först mormor och kusin med barn på förmiddagen. Sen på kvällen kommer mamma, faster och kusin. Så fullbokad imorgon också :)

Idag har Leon varit jätteglad och rolig haha. Han ska hålla upp huvudet hela tiden, och när han sitter i knät på mig med ansiktet mot mitt bröst så streter han med benen så han flyger upp med hela kroppen haha. Mycket som händer på bara en månad.


Nää nu dags för svenska hollywoodfruar!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: minna

Men neej ellinor du får inte ta bort bloggen, jag läser varje dag ju :D

2010-05-17 @ 23:09:39
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: bella

Det lät inte som en bra idé! Följer din blogg och gillar den!

2010-05-18 @ 11:04:46
URL: http://bella.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0