Fredagsmys med hemmagjord pizza!

Äntligen fredagsmyyys! iofs så är de mys här varje kväll hihi. Kan inte få nog av att lukta och gosa med Leon.
Hemmagjord pizza ska jag göra ikv tills älskling kommer hem också.
Han slutar ju kl 7 så det får bli en sen middag.

Jag har precis diskat upp all jäkla disk och tvättat upp alla kläder. Leon har också fått i sig lite mat, idag testa jag att pumpa ut massa mjölk för att ge honom i flaska. Intressant att se ungefär hur mkt han äter.
Jag pumpa nästan 100 ml, men han åt bara 75 ml ur flaskan sen ville han ha bröstet. Så han fick mat både från bröstet och flaskan. Så aah lite över 100 ml äter han nog vid varje måltid.

Han äter varanan timme på dagarna och var 3e timme på nätterna ungefär. Idag har han dock ätit nästan varje timme. Så han äter mycket! En liten dubbelhaka har ju tillomed kommit fram! Men hellre en rulltig och trind liten pöjk än en smal och spinkig en! Haha, jag som tänkte på BB när barnmorskorna sa att bebisar äter ungefär var 4e timme att det var ofta, men Leon äter ju varanan timme haha. Men det funkar prima så länge jag är hemma och inte ska iväg nånstans utan Leon.

Jag missa Anna Anka söker assistent så de ska jag kolla på nu!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0