Gått en HEL mil idag!

En liten uppdatering för dagen då.
Har faktiskt haft fullt upp idag.

Börja dagen såklart med att ge Leon mat, byta blöja osv. Sen drog vi oss neråt mot stan där vi skulle träffa Ema och Minna. Träffades utanför västerport, så jag passa på att posta alla dessa brev som skulle in till försäkringskassan.



Leon fick ha på sig sina stålmannen kläder idag, gosh så söt han är i dem! <3



Fick bli en snabbvisit på donken också. Tog en liten sundaeglass.
Leon blev också hungrig såklart så vi begav oss till bvc, som låg bara 3 minuter bort.
Jag känner inte riktigt för att slänga fram brösten offentligt så det passar perfekt att gå till bvc och låna deras amningsrum. Hur gör ni? ammar ni offentligt?

Sen blev de bara en snabbrunda på stan, köpte ett mascara. Sen drog vi oss hemmåt alla 4.
När jag och Leon kom hem, diskade jag, tvättade 3 maskiner och lagade mat tills Jonzi kom hem.
Så ah jag har faktiskt varit duktig idag. Gick faktiskt en hel mil, vilket jag inte gjort på väääääldigt länge.
Ska gå lika långt på torsdag igen.

Sen avslutar vi dagen med att ge Leon ett hääärligt bad. Så nu ligger han nybadad, mätt och gosig brevid i pappas famn. Så mysigt så. Ha en bra kväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Mysigt ni har det med lillkillen och skönt att han går upp bra!

Det är klart du kan amma överallt!! Jag satte mig och ammade överallt, ingen brydde sig. Jag brukade lägga barnens snuttefilt över bröstet för att dölja lite :-)

2010-05-03 @ 22:26:51
Postat av: Alexandra

Gud va söt han är !! =)

Jag håller med dig om amningen, jag vill inte heller amma offentligt hahaha xD

2010-05-06 @ 16:32:23
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0