Mammas skrutt <3

Puuuh... Idag är jag... TRÖTT!
Lille skrutteplutten ville inte låta mamma sova inatt. Från kl 00.00 till kl 10.00 låg Leon och gnällde, sprattlade och sov oroligt. Ja det var en jobbig natt och jag hoppas på en icke sömnlös natt inatt. Vet inte varför han sov oroligt, kan det bero på att jag drack Cola igår? kan va så... Ingen mer cola för mig isf.

Försökte sova lite förut medans han sov, men han sov bara i ca 30 minuter så jag hann precis slumra till innan han vakna igen. Får lägga mig extra tidigt ikv helt enkelt :)

Vi har busat och myst idag, haha han är så rolig när han försöker klättra på mig. Han tar så mycket sats och kraft för att klättra på mammas bröst upp till axlarna haha.


Han ler så sött. Ligger i babysittern och myser i sin hajpyjamas.


Haha här klättrar han på mig, han är sååå duktig. Lyfter så mycket på huvudet också.
Nu ligger han med fötterna mot mina ben och sparkar. Uppmärksamhet? ja tack säger han...

Får se vad som händer och sker i veckan, fortsätter det med sömnlösa nätter lär jag bara vara hemma och försöka sova och ta det lugnt.
Ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: janni - nybliven mamma <3

aww sötnos, så stor han börjar bli nu!!

Aw kanske han hade lite ont i magen?



Kramar

2010-05-26 @ 12:30:55
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0