Morsdag <3

Sa ju att jag skulle skriva om Morsdag idag ist.
Morgonen börjar med att jag får en puss av Jonzi som säger att han skulle iväg en sväng. Jaha tänkte jag haha.

Går upp, ger Leon mat och byter blöja. Rätt som det är kommer Jonzi hem igen men nybakat bröd till frukost, god juice och tillbehör. Fick en jättefin bukett också med ett kort där det står " Tack, för att du är världens bästa mamma! /Leon och Alexander" . Aaaaw! Fick faktiskt en tår i ögat när jag läste de.

Efter frukosten fixa vi med fotoramarna som jag visa igår. Strax efter det kom mamma och pappa för att vara barnvakt för första gången. Jag och jonzi åkte till willys och storhandlade och som sagt så gick det jättebra. Leon va så snäll sa mommo och moffa! Packade upp varorna sen tog vi en promenad ut i det fina vädret. När vi kom hem åt vi, fixa lite på uteplatsen och Jonzi städa nästan hela lägenheten medans jag och Leon låg i soffan och tog det lugnt! :D

Efterätt blev det ju också såklart, marängswiss som Jonzi fixa. Mys för hela slanten hela dagen.
Leon fick sig ett bad innan vi gick och la oss. En underbaar dag helt enkelt. Så första morsdag var mer än jag hoppats på. Tack mina älsklingar <3

Förresten så fick vi presenter av personalen på Jonzis jobb.




Jättefina saker ju! :D

Nää nu ska jag faktiskt ta tag i bokhyllan som jag så länge har sagt att jag ska rensa.
Får se om Leon vill tillåta de, annars får jag ha han i bärselen.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Tack, detsamma =) han verkar trivas i bärselet gullungen =) vilken karl du har. ;) kram

2010-05-31 @ 20:04:17
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

jaa men visst, tack så mycket! Herre gud va långt hår leon har!! tyckte att min unge hade mycket och långt :P och den där bodyn är ju såå fin KRAM

2010-05-31 @ 22:16:06
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: bella

Svar: Tack! Ja, jag håller med! Och har så fula fönster så kan inte ha panelgardiner, då är det bättre med några som täcker lite mer :)

2010-06-01 @ 13:15:11
URL: http://bella.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0