Sommarkläder

Kolla nyss egenom garderoben lite, fast jag knappt vågade. Men det visade sig att jag faktiskt kan visa mig i sommarkläder ändå! Såg inte så farligt ut, inte i spegeln iaf haha.



Den här klänningen köpte jag för 10 kr en gång haha. Dock bara använt den 1 gång?
Kanske borde våga mig på den nån somrig dag? Vad tycker ni?


Den här vita klänningen har jag faktiskt sytt själv.




Vad tycker ni om denhär då? Kan jag ha den i sommar? Kul att ha på sig nått som man sytt själv kanske.

Har faktiskt ett stort intresse för att sy, men tyvärr så har jag inte råd med en symaskin. Vet att det finns maskiner för 1000 lappen, men nej. Ska jag ha en maskin så ska jag ha en ordentlig och de kostar sisådär 6-7000.

Jag sydde min egna balklänning, för er som vill se. Varsogoda.


Kommentera gärna lite nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Min symaskin kostade "bara" 4200kr. Det är en bernina.

2010-05-28 @ 19:05:11
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

ja det är fruktansvärt töntigt ! såna finns det gott om minsann. :/

Det är kolik , mild kolik hon skriker inte ständigt som tur är, vi kör med sempers magdroppar som hjälper lite. =)

har din son problem med magen?

kram

2010-05-29 @ 11:12:11
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Carro

Herregud, de e klart du kan visa dig i sommarkläder och kortare klänningar/kjolar, tycker det ser ut som du gått ner väldigt mycket sedan du var gravid:) Det är inte dåligt, de var ju inte så länge sen liksom..Ha de bra

2010-05-29 @ 20:27:33
Postat av: Camilla

Såklart du kan ha dom klänningarna på sig i sommar, inga problem!

2010-05-30 @ 07:27:23
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Emma P

Vilken fin balklänning du hade sytt!

2010-05-31 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0