Underbaaaar helg.

åh vilken härlig helg jag haft/har. Börjar med gårdagen.
Lördag: Åkte till Kalmar vid 10 tiden, var framme vid 12. Drog först in till stan och shoppa lite.
Leon i bilen


Köpte en sängmobil till grabben, med musik. Snurrar gör den också när musiken drar igång.
Han var rätt nyfiken på den nya leksaken.
Köpte en lampa till sovrumsfönstret, finfint blev de.

Va dock en liten besvikelse att jag inte hitta några kläder :/ Men de får jag köpa här i västervik ist.
Får ta en sväng ner till stan i veckan om jag hinner.
Dock så hitta jag ju faktiskt skor ist för kläder!
( klicka för större format)

De första skorna är kanske inte ett par skor jag i vanliga fall skulle köpa, men ibland måste man ju förändra sig lite.
Alltså blev det 3 par skor ist för kläder haha. Men nöjd blev jag!
Drog vidare till IKEA, hitta en del saker. Dock så har jag ALDRIG handlat så lite på IKEA som jag gjorde igår.
Hitta helt enkelt inget vi behövde, men de va iaf kul att kika lite.

Köpte:
Jättefin salladsskål med bestick
6 ramar
pizzaslizer (stava)
2 lyktor till uteplatsen
papperskorg

Sen vidare till City gross där vi köpte lite smått och gott. Småsaker till Leon m.m.
Tro det eller ej men vi kom hem kl 20.30 igår kväll. Blev en HELDAG i kalmar med andra ord. Trodde vi skulle vara hemma till kl 5 typ.

Resultatet av fotoramarna:
(klicka för större format)

Nöjd med resultatet! :D

idag kom mamma och pappa och var barnvakt för första gången! Jag och jonzi passa på att storhandla så nu är kylskåpet och skafferiet fullt igen!
allt gick jättebra! tack mamma o pappa!

jag skriver om mors dag imorn, blir rätt mkt annars ;)
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

tack detsamma :)

2010-05-31 @ 10:13:27
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Ema

låter som en fin dag :) ofta du inte hittade några kläder i kälmär, jag hittar alltid kläder där på carlings, bikbok eller gina tricot.

2010-05-31 @ 10:50:05
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0