Alla dessa härliga höstfärger

Precis hemkommen från en härlig höstpromenad.
Så otroligt fina färger på hösten så det är inte klokt!



(tagen från google)

Innan jag gick tänkte jag att jag skulle lyssna på musik och gå LUGNT och bara njuta. Men som vanligt så powerwalkar jag. Gick iaf i ca 40 minuter, kolla på en massa fina hus som finns i kvännaren.
DÄR ska vi bo! Jag kommer inte ge mig förens jag fått ett hus i kvännaren haha.

Leon somna i vagnen så han sover nu. Matlagning strax, och idag blir det Potatisklyftor och morötter i ugn, béasås och en fet köttbit ( och en liten vegg.biff till mig)


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej, tack! Nä den 26 Nov blir han 8 månader. Ett tag kvar. Men stor är han;)

2010-11-02 @ 20:41:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: yepp, den ser ganska äcklig ut faktiskt, diamanten då vill säga. det varar massa och blää. men gick ner till victor och han tyckte inte det såg lika farligt ut som jag, så jag hoppas den repar sig.

kanske är det så, men nu är jag fan i botten känner jag. kan inte ens betala min hyra för soc vill inte ge mig pengar ;S grädden på moset typ!

2010-11-03 @ 17:35:52
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0