ändrade planer

Senare idag åker jag och Leon hem till mina föräldrar för att sova där.
Pappa Jonzi stannar hemma. Vi ska hem för och baka lite julkakor och godis. Mumms!

Har inte sovit hos mina föräldrar själv på 1.5 år tror jag? Eller är det mer?
Men bara tanken på att jag inte ska sova med Jonzi inatt gör mig nästan tårögd haha.

Jonzi blev lite ledsen han med, fast han tycker nog det ska bli skönt att få vara ensam för en kväll.
Sånt behöver man ju ibland. Tror man måste få sakna varandra lite ibland.





Familjens hundar. Collies! Haha på sista bilden ser det ut som om Nellie ( den svarta) skäller på Lisa ( den gråa)

Nu fixar älskling med bilbarnstolen. Så ska hjälpa lite.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

men.. hur tänkte ni då?

det är ju väldigt ovanligt att inte natta barn med välling :/ kram

2010-11-16 @ 18:54:28
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ema

åh, så mysigt med julbak! :)

2010-11-17 @ 13:05:44
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0