Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek... Alla har väl varit kära när de var små, men jag antar att man ska skriva om sin första riktiga kärlek. Och min första riktiga kärlek är Alexander, utan tvekan.
Däremot har jag haft tidigare förhållanden och det första förhållandet jag hade var när jag var 16 år och han var 21.

Vi var inte ihop så speciellt länge, han gjorde slut och ett år senare träffa jag Alexander.
Alexander och jag träffades genom gemensamma vänner.

Jag och min dåvarande bästa vän Carro skulle gå på fest med Jocke. Vi kände inga på festen men hängde med ändå.
Där träffa jag Alexander som var Jockes kompis. Först tyckte jag han var dryg och tråkig (Vet inte varför?)
Senare på kvällen fick vi kontakt och det ena ledde till det andra. Inte sex alltså! nejnej, im not that kind of girl.
Men en kyss hit och dit förekom.

Jag, Carro, Jocke och Alex drog hem till hans lägenhet efter festen och bara snacka.
Sen gick hon o jag hem till min lägenhet.








BILDER FRÅN FÖRSTA GÅNGEN VI TRÄFFADES


Alex o jag bytte inte nr, dock så "bytte" vi varandras bdb och tog kontakt där.
En vecka senare träffades vi igen, och igen och igen. Så vi blev ihop nästan direkt. Vi KLICKA!
Efter 3 månader "flytta" jag in till honom, när vi varit ihop i 6 månader flytta vi ihop i en ny lägenhet.
När vi fira 1 årsdag förlova vi oss, strax efter det köpte vi vår nuvarande lägenhet. Och blev med barn nästan exakt samma dag som vi flyttade hit.

Nu har vi snart varit ihop i 2 år och 9 månader men världens finaste son.
Och vi ser fram emot många fina år till! <3

Jag älskar dig och Leon över hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: minna

hihi gulligt skrivet :)

2010-11-16 @ 11:19:19
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0