Dag 04 – Det här åt jag i dag

Har så tråkigt så jag gör dehär...
Frukost: Havregrynsgröt med banan i.
Lunch: morot och en clementin
Middag: Potatismos, rivna morötter, majs och veg.korv
Kvällskäk: Macka och vaniljyoghurt.

Ser väl ganska bra ut? Vill verkligen börja äta nyttigare. Inte bara för viktens skull utan för min hälsas skull.
Ju nyttigare och bättre man äter, desto gladare, piggare och friskare blir man ju!

Alexander gick och la sig redan vid 9 ikväll. Helt utmattad stackarn.
Jag sitter här och kollar på kläder, julklappar och annat smått och gott. Blir nog en beställning på torsdag när jag varit på stan ( så jag inte hittar nått på stan ist) . Kläder, det behövs.

Ska väl strax lägga mig brevid karln och värma mig.
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska allt prata med min barnmorska på fredag;) inte sjutton är väl vitaminer :)

2010-12-01 @ 07:52:41
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

jisses du är duktig om du klarar hålla det så nyttigt, är du ingen sån som är hungrig hela tiden? :)



jag skulle aldrig klara det, måste äta hela tiden vare sig jag är gravid eller nte hehe



jäpp, vad gör man inte för sina barn. helt sjukt att killarna klagar, dom ska bara veta!

kram

2010-12-01 @ 09:23:43
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: emily

jag är oxå livrädd ;(



han gick och kollade för att han fick en väldig yrsel och sen på vårdcentralen började han stört kräkas och då fick han åka in akut .. det var runt den 19 november ....

2010-12-01 @ 09:43:13
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0