helgsuppdatering

Som ni vet så brukar jag inte uppdatera så mkt på helgerna, blir på söndagar.
Inte haft tid eller lust till det.

Igår åkte vi vill lkpg. Först lämna vi av Leon hos hans mormor och morfar. Sen bar det av till lkpg.
Körde lite mer än hälften av vägen dit sen fick Alexander köra för jag var skittrött, vill ju inte riskera att somna vid ratten.

Väl framme så gick vi till SubWay för att käka. Och gissa vad... Jag hitta en köttbit i min vegetariska macka! EUUUUW?! Leta egenom HELA mackan, åt lite av dem men blev så illamående av bara tanken.

Sen drog vi runt lite på stan. Lite besviken faktiskt. Linköping hade inte så mkt att ge.
Skulle iofs bara köpa julklappar och det gjorde vi ju. Fast är inte klar än.



Jag igår...

Vi drog till IKEA innan vi åkte hem också.
Där hitta vi lite julklappar faktiskt. Mest till Leon. Sen köpte vi lite annat som brukar slinka ner i vagnen.
Bla matskedar och skålar till Leon ( plast) ljus m.m.





En väska köpte jag förresten! Åh jag älskar den! Den är mycket större än vad den ser ut på bilden.
En ny väska var välbehövligt. Kommer inte ihåg vad affären hette, men det var en ganska dyr affär för övrigt.

Vi åkte iaf hem till mamma o pappa, där bjöds det på mat och Leon hade varit SÅ SNÄLL hela dagen.
Ätit bra och bara varit glad, inte ledsen en enda gång.

När vi kom hem till oss på kvällen så kolla vi på Get him to the greek ( ganska bra! ) mös och åt lite gott.
Sen la vi oss.

Idag ska vi nog inte göra nånting. Alexander vakna vid typ halv 1 ???? haha.
Och jag har varit vaken lääänge. Hunnit äta frukost, ge Leon frukost, diskat, vikt tvätt och lite annat.
Hur har er helg varit?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha jaa, den är ju så rolig! Ja jag har sett den också, den är ju väldigt rolig den med xD

2010-11-21 @ 14:32:30
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0