insnöade

Skulle ju ha gjort en massa barnmat idag, men det blir nog inte idag heller.
Först vaknar jag GENOMFÖRKYLD? Vart kom de ifrån liksom?
Sen när jag tittar ut genom fönstret så ser man att man mer el mindre är insnöad...
Burr!

Så det får bli en hel innedag idag :( Jag som såg så fram emot att laga mat till knorren.
Kanske hittar nått hemma som han kan äta. Har ju massa med burkmat hemma men vill ju testa lite hemmalagat.



haha pappa Alexander "byggde" en liten vagn (?) till Leon som han blev runtstjussad i förut haha.
Så söt! Till slut somna han tillomed i den så jag fick bära in honom till sin säng. Men nu är han vaken och i full rulle igen.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Vi va duktiga o gjorde barnmat innan, men nu orkar vi inte längre :) Får bli burkmat till Leia börjar äta samma som vi. Fast ibland kan vi ju göra tex köttfärsås o spagetti som hon oxå kan äta osv. Det är mysigt. :)

2010-11-28 @ 17:28:31
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

ähh vadå onödigt med lagad mat till lunch och middag?

Lunch och middag ska dom ha men det är upp till var och en när dom vill börja med det, mina barn har alltid fått lunch och middag direkt när dom börjat med smakportioner. ser inget onödigt med det, ser bara att dom blivit positivare..

2010-11-28 @ 19:16:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Nej, det är det inte. Tindras pappa var ett one night stand när jag var 14 och Isadoras pappa har jag varit tillsammans med i 3!½ år nu :-)

2010-11-28 @ 22:22:52
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Nej, tyvärr, jag har inte uppfostrat henne själv även om jag är säker på att det hade underlättat mitt liv. Vi har genomgått en vårdnadstvist och nu är vi snart igång igen! Pappan har, sedan dagen hon föddes, gjort allt för att hämnas på mig för att jag inte gjorde abort.

2010-11-28 @ 22:36:03
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

ahh nää jag missade det inlägget, duktigt av dig att orka göra egen mat, det kommer jag börja med när hon blir 1 år och kan äta det vi äter, så mycket enklare då. :)



det är bara kämpa vidare med flaska och få han att inse att det är flaskan som gäller hur förbannad han en blir, är han hungrig så kommer han ge med sig tillslut så fick jag göra här hemma så nu tar hon flarran som på räls ;)



kram

2010-11-29 @ 09:50:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0