jag hjärta er <3

Snabbar på med ett kvällsinlägg. Sitter och kollar på Teen mom på youtube. Ny säsong!
Börjar nästan tjuta hela tiden, alla gör slut hela tiden. Usch!

Lite bilder från fars dag :)



Haha så söt, Leon kom visst med på bilden.
Maten syns ju knappt, men ni vet ju redan va jag lagade.



rosorna som raring fick. Det är inte alla killar som uppskattar att få blommor, men de gör allt Alexander.
Inte lika mycket som en tjej kanske, men han blir glad ändå!



Till efterätt åt vi marängtårta. Almondy, orka faktiskt inte göra nån egen efterätt haha.
Den var god men mäktig.



Promenad hann vi ju också med i Helgen. Jättemys. Kände mig så otroligt ofräsh och osminkad så jag slängde bara på lite läppglans o då kände jag mig direkt tryggare. Jag säger som maria montazami ( stava) utan läppglans känner jag mig... Naken...Exposed...RÄDD! haha

ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Absolut, de var ju de jag menade men du kanske uppfattde de på ett annat sätt. Känns de äkta och man vill leva med personen resten av livet så ska man förlova sig. Precis så de känns för oss men vi har bara inte gjort de än, men vi ska! För man lovar bort sig då man förlovar sig, som jag skrev. Men de finns flera som gör de bara för att, många yngre.

2010-11-14 @ 23:52:58
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ja precis, lite trist. Men de är ju upp till dom och dom lär väl av sina misstag ;) Men en sån grej tycker jag ska vara äkta rakt från hjärtat. De är ju de som gör det speciellt :)



De är inte alltid lätt att skriva så att alla förstår. De är lättare att uttrycka sig i verkligheten :)

2010-11-15 @ 00:05:35
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

jaha, duktig han är :) men jobbigt för dig att avänja honom när han blir runt 1 året om han vägrar flaska. :/



kramar.

2010-11-15 @ 07:55:55
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0